Класний керівник - Рекечинська О.В.
Англійська мова - Шаргородська О.Г. - http://sharhorodskaolha.blogspot.com/
Розклад уроків
|
Урок |
Предмети |
Понеділок |
1 |
ЯДС |
2 |
Математика |
|
3 |
Навчання грамоти |
|
4 |
Навчання грамоти |
|
5 |
|
|
Вівторок |
1 |
Навчання грамоти |
2 |
Навчання грамоти |
|
3 |
Англійська мова |
|
4 |
Дизайн технології | |
5 |
Фізична культура |
|
6 |
|
|
Середа |
1 |
ЯДС |
2 |
Фізична культура |
|
3 |
Математика |
|
4 |
Навчання грамоти |
|
5 |
Навчання грамоти |
|
|
|
|
Четвер |
1 |
Навчання грамоти |
2 |
Навчання грамоти |
|
3 |
Математика |
|
4 |
Мистецтво |
|
5 |
Мистецтво |
|
6 |
|
|
П’ятниця |
1 |
ЯДС |
2 |
Англійська мова | |
3 |
Математика |
|
4 |
Фізична культура |
|
5 |
||
6 |
|
24.
26.11 Математика
Тема: Склад числа 10. Порівняння чисел у межах 10.
На уроці
не куняйте
Математику
вивчайте!
-
Полічіть
від 1 до 7, від 8 до 3.
-
Назвіть
найменше натуральне число (1),
-
найменше
одноцифрове число (1)
-
Найбільше
одноцифрове число (9)
-
Найменше
двоцифрове число (10)
-
Що
ви знаєте про число 10? (сусіди, складається з
1 і 0, пальців на руках, ногах, десяток яєць, доміно)
2. Каліграфічна хвилинка
Відкрийте зошити
і напишіть рядочок цифри 10. Визначте принцесу та принца.
3. Усний рахунок. Гра «Мовчанка»
3 + 5 |
7 - 3 |
9 – 0 |
4 + 4 |
3 + 4 |
6 - 5 |
Діти, на небі
з’явилися хмарки, щоб ми не змокли під
дощем, потрібно виконати приклади, що знаходяться на них.
ІV. Вивчення
нового матеріалу.
1.
Вивчення складу
числа 10. Робота з демонстраційним матеріалом.
Рушаємо вперед.
Зустрічаємо нашу хитрунку? Вона не хоче вчитися. Просить нашої допомоги
порівняти числа:
8ÿ8 6+4ÿ8 9ÿ8+2
Як можна назвати
ці вирази (рівність, нерівність)
2.
Геометричний
матеріал.
Скільки ви
намалювали трикутників? (3)
Скільки
чотирикутників? (3)
Скільки
шестикутників? (2)
Скільки разом?
(8)
Домалюйте в
рядочок стільки кругів, щоб всіх фігур було 10.
Скільки кругів
домалювали? (2)
Молодці! Дякую.
VІ. Підсумок уроку.
Наша подорож
добігла кінця. Давайте повторимо, що ми вивчали на уроці?
-
Склад
якого числа вивчили? (10)
-
Число
10 записується за допомогою цифр? (1 і 0)
-
10
складається: …
24.11 Математика
Тема:Число 10. Порівняння кількості об'єктів.
Написання числа 10.
- Давайте згадаємо , з яким числом ми ознайомилися
на минулому уроці?
1. Усний рахунок
- Порахуйте
від 1 до 10.
- Назвіть
числа у зворотному порядку.
- Яке число передує
числу 3, 6, 9?
- Яке число
стоїть між числами 2 і 4?
- Назвіть
сусідів числа 6, 8, 4.
- Як утворити
числа 4, 7, 10 від попереднього ?
- Яке магічне
число об’єднує казки про Білосніжку, про Вовка і козенят та слово сім’я.
- Викладіть 10 кружечків. Переміщуючи кружечки зліва
направо, дослідіть склад числа 10.
1.Віршовані
задачки
Ой, у Лиски, Лиски
Гарний двір
Та чотири доньки
На вибір.
Ще й один синок.
Скільки всіх діток?
(4+1=5)
2. На яворі високім
Телесик сидить
Зграй гусей диких
До нього летить.
Троє попереду
Та позаду 6,
Скільки в зграї ї,
Скоріш скажіть?
(3+6=9)
3. У цій казці, всім відомо,
Білосніжка і сім гномів.
Ви уважно полічіть
Й скільки їх всього скажіть (7+1=8)
2.
Розв’язати приклади
9 – 2= _ 5 + _ = 8
_ + 3 = 9 _ - 3 = 4
_ - 1=
9 6 - _ = 3
4 - _ = 1 5 +_ = 7
3. Знайдіть
помилку.
4 = 4 4 + 3 = 7 5 + 2 = 8
3 < 1 6 + 2 = 9 7 – 2 = 4
5 > 7 3 + 2 > 5 6< 6 + 4
-
Що нового дізнались на уроці?
-
Що найбільше сподобалось?
22. 11 Математика
Тема: Число і цифра 10
Стали числа на зарядку
Стали числа по порядку
Як солдати на парад
Вийшов натуральний ряд
7 9 5 3 6 2 4 8 1
Поставте
числа в порядку зростання.
Полічіть від 1 до 9
Прочитайте
числа у зворотньому порядку.
Порахуйте парами до 8, а тепер трійками. До 9.
Назвіть
числа від 3 до 7; від 9 до 5.
Назвіть
число, що передує числу 4.
Назвіть
число, наступне до числа 7.
Назвіть числа менші від 4.
Назвіть число, що стоїть між 5 і 3, менше від 7 і більше від 5.
Назвіть сусідів числа 3, числа 8.
Діти, а яка вам подобається більше погода сонячна чи дощова?
Розв’язування
віршових задач.
Зайченята на городі
Морквинки збирали.
Тут4, а там 3.
Ну-мо, порахували. (3+4=7)
По дорозі вовчик біг.
Ніс 5 яблук на пиріг.
4 впало, покотилось.
Скільки яблук залишилось? (6-2=4)
Сьогодні на уроці ми познайомимось з числом 10 та
навчимось його писати.
Робота в зошиті.
Написання цифри 1
1) Пояснення вчителя.
- Це двоцифрове число, бо воно складається з двох цифр 1
і 0.
Пропишемо цифру
1
— Цифра 1 складається з двох елементів — паличок,
одна з яких коротша за іншу. Спочатку пишуть маленьку паличку. Починають писати
її трохи вище за центр клітини і ведуть до верхнього правого кута клітини.
Потім пишуть основну похилу паличку від верхнього правого кута до середини
нижньої сторони клітини.
Пропишемо цифру 0.
0 (нуль) складається з
одного елемента: великого лівого овалу Почнаємо писати нижче від верхнього
праого кута квадрата, ведемо заоруглення ліворуч , торкаємося нижньї сторони
клітинки великий овал і зєднуємо праворуч.
Ознайомлення
з числом 10
Одиниця та нуль
Коли зустрічаються
Десяткою стають
І дуже цим пишаються.
Пропишемо цифру 10.
Каліграфічна хвилинка 10
Кожна цифра має свій «будиночок» – клітинку, тому число
10 записують у двох клітинках.
Самостійна
робота у зошиті. Порівняй числа.
Розв’язування прикладів у зошиті на знаходження
невідомого числа.
- Яке число вивчили ?
- Як воно утворюється ?
- Чим відрізняється число 10 від попередніх 9-ти?
- Яка особливість запису цього числа?
- Якими цифрами позначається на письмі число 10 ? Скільки
їх? Як назвати число, яке записане двома цифрами?
- Назвіть попереднє число до числа 10.
- Назвіть число наступне до числа 9.
-
22.11 Навчання грамоти (письмо)
Тема: Письмо
рядкової літери з, складів, слів з нею.
Вправа «Долоньки»
- Покажіть свої долоньки.
- Зігніть мізинчик, якщо ви гарно виспались.
- Зігніть ще один пальчик ті дітки, хто зранку побачив
хоч одну посмішку.
- Зігніть середній пальчик ті дітки, хто зранку зустрів
свого друга.
- Зігніть вказівний пальчик, якщо вам приснився казковий
сон.
- Покажіть, який у вас настрій. (Клас)
- Передаймо свій настрій один одному (плескаючи в долоні сусіду по колу). А
зараз з’єднаємо всі свої долоньки і відчуємо тепло наших рук і сердець.
*Поплескайте в долоні, хто хоче пограти у сніжки.
*Потупайте
ніжками, хто хоче зліпити снігову бабу.
*Покивайте
головою, хто хоче потрапити у … казку.
-
Ви вже, напевно, здогадалися, що сьогодні ми будемо
вчитися писати рядкову літеру з «зе».
Зима морозяна надворі,
Замети білі на землі.
Зоріють в небі ясні зорі,
Заснули зайчики малі.
- Звуки на письмі позначаються буквами. Букву можна побачити, прочитати,
написати. Про букву «зе» Віра Гринько склала віршик. Розкажемо його.
Збоку, знизу і згори
схожа З на цифру три.
Є три зуби в букви «зе»,
ними все вона гризе.
-
На що схожа друкована буква «зе»?
-
- А зараз ми
будемо дослідниками, я запрошую вас до дослідницької лабораторії і разом з
Вовчиком та Колобком будемо досліджувати
рукописну літеру «зе»
-
- Скажіть з яких
елементів вона складається? (З двох
правих півовалів, тільки у рукописної букви другий елемент переходить у петлю)
- На які вже вивчені рукописні літери
схожа буква «зе»? У яких буквах зустрічається елемент петля? («У», «Д»)
Написання букви.
- Пригадайте правильну поставу під час
письма: чи правильно сидите, чи рівна спинка, чи стоять ноги на підлозі.
Якщо сядемо красиво,
То напишемо на диво:
Чисто, рівно,
на відмінно.
Перегляд відео:
https://www.youtube.com/watch?v
-Яку букву вчилися писати?
-
Назвіть слова з цією буквою.
-
Як ви думаєте, чи багато завдань ми виконали сьогодні?
Чому?
-
Кому сподобався урок? Що сподобалося?
22.11 ЯДС
Тема: «Права
дитини.»
Ти знаєш, що ти – людина?
Ти знаєш про це,чи ні?
Усмішка твоя - єдина.
Очі твої – одні.
-Діти, ви говорите
по-різному, кожен має свою родину, свою домівку, свою долю, свій характер, маєте
різних друзів. Через те, що ви такі різні інколи виникають суперечки. Але ви
завжди повинні пам’ятати, що ніколи не можна ображати людину, не можна
принижувати людську гідність. Тому люди живуть, дотримуючись певних правил. Без
правил життя було б просто не можливе. Існує чимало правил: правила у сім'ї, у
школі, у грі, в житті.
Навколо нас – дуже багато правил. І серед них
є такі, які зобов’язані виконувати всі люди. Найголовніші правила називають
Закон.
Ми маємо право – говорить закон –
На добрий спочинок, на втіхи та сон.
Бо що за дитинство без ігор веселих,
Без яблук, гостинців і без каруселі.
(Це право дітей на відпочинок.)
Дзвенить дзвінок веселий,
Дітей скликає в клас.
Відкриті двері школи
Тепер завжди для нас.
У школі всіх навчають і писати, і
читати,і співати, і малювати і рахувати.
(Дитина має право на освіту.)
Добрий лікар Айболить.
Він питає: « Що болить?»
Усіх діток він лікує,
Щастя, радість їм дарує.
(Діти мають право
на охорону здоров’я.)
Діти мають право на
повноцінне харчування.
Діти мають право на
інформацію.
Мають право на
розвиток творчих здібностей.
Маєте право брати
участь у різних конкурсах.
Діти мають право сповідувати будь-яку релігію
або не сповідувати жодної.
Дитина має право на життя. А ще – на
батьківське піклування.
Повідомлення 1.
Вельмишановні діти! Допоможіть!
Вовк хоче з'їсти моїх
козенят!
(Кізонька – мати, «Вовк і 7
козенят», - право на життя
Повідомлення 2.
Мудрим школярам! Рятуйте!
П'єро та Мальвіну
ображає Карабас Барабас.
( Буратіно. «Золотий ключик», - жорстоке
ставлення, насильство)
Повідомлення
3. Я зайчисько, я маленький, хатку мав
собі гарненьку, та
прийшла коза рогата, і
нема у мене хати.
Ой, хутчіш допоможіть,
мої права ви розкажіть.
( «Коза-дереза», право на родинну
оселю)
Повідомлення 4.
Роботи багато!
Не встигну ніяк!
Та й що одягну я!
Це ж свято! Це бал!
А, може, мені
допоможете ви
Так хочу сьогодні на бал я піти.
( «Попелюшка», - на відпочинок, на дозвілля,
на свободу і особисте життя, на свободу думки і слова, на володіння і
користування своєю власністю)
Повідомлення
5.Діти! Прошу у вас я допомоги! Як бути?
Що робити? Не всилі
я уже терпіть.
Гидким мене всі
називають, всі ображають
та щипають.
(«Гидке-каченя», - право на
гідність, повагу.)
Повідомлення
6.Благаю у вас я допомоги! Сиджу на дереві старому.
А зла Змія Яга його
вже майже догриза.
Як не поможите мені,
мене засмажать у
печі.
(«Івасик-Телесик»,- право на життя.)
Повідомлення
7. Любі друзі! Поможіть!
Дід з бабою
спалили моє гніздечко!
Як мені бути?
( «Кривенька-качечка», - право на
особисті речі, на життя)
Повідомлення 8. «
Діти, мене відвезли від бабусі і названої сестри в льодове царство. Мені
холодно, я хочу додому.»
(«Снігова
королева», - право на вільне пересування.)
Діти, а в яких ще
казках були порушені права казкових героїв?
Комментариев нет:
Отправить комментарий