1-Б клас

 Класний керівник - Рекечинська О.В.

Англійська мова - Шаргородська О.Г. - http://sharhorodskaolha.blogspot.com/

 

Розклад уроків

 Дні тижня

Урок

Предмети

Понеділок

1

ЯДС

2

Математика

3

 Навчання грамоти

4

 Навчання грамоти

5

 

Вівторок

1

 Навчання грамоти

2

 Навчання грамоти

3

 Англійська мова

4

Дизайн  технології

5

Фізична культура

6

 

Середа

1

ЯДС

2

Фізична культура

3

 Математика

4

 Навчання грамоти

5

 Навчання грамоти

 6

 

Четвер

1

 Навчання грамоти

2

 Навчання грамоти

3

 Математика

4

 Мистецтво

5

  Мистецтво

6

 

П’ятниця

1

ЯДС

2

Англійська мова

3

 Математика

4

  Фізична культура

5

6

 
























































24.

   26.11 Математика

Тема: Склад числа 10. Порівняння чисел у межах 10.

 

На уроці не куняйте

Математику вивчайте!

 

-  Полічіть від 1 до 7, від 8 до 3.

-  Назвіть найменше натуральне число (1),

-  найменше одноцифрове число (1)

-  Найбільше одноцифрове число (9)

-  Найменше двоцифрове число (10)

-  Що ви знаєте про число 10? (сусіди, складається з  1 і 0, пальців на руках, ногах, десяток яєць, доміно)

2. Каліграфічна хвилинка

Відкрийте зошити і напишіть рядочок цифри 10. Визначте принцесу та принца.

3. Усний рахунок. Гра «Мовчанка»

3 + 5

 

  7 - 3

9 – 0

4 + 4

3 + 4

6 - 5

Діти, на небі з’явилися хмарки, щоб ми не змокли  під дощем, потрібно виконати приклади, що знаходяться на них.

 

ІV. Вивчення нового матеріалу.

Далі на нашому шляху зустрічається їжачок, який просить нас допомогти зібрати йому врожай яблук і скласти їх до кошика.

 

1.                     Вивчення складу числа 10. Робота з демонстраційним матеріалом.

 

Рушаємо вперед. Зустрічаємо нашу хитрунку? Вона не хоче вчитися. Просить нашої допомоги порівняти числа:

10ÿ9        3+7ÿ9             10ÿ5+5

                          8ÿ8         6+4ÿ8             9ÿ8+2

Як можна назвати ці вирази (рівність, нерівність)

 

2.                     Геометричний матеріал.

Подивіться на будиночок. Які фігури ви бачите? Намалюйте в зошиті в рядочок стільки трикутників (прямокутників, шестикутників) скільки цих фігур на малюнку.

Скільки ви намалювали трикутників? (3)

Скільки чотирикутників? (3)

Скільки шестикутників? (2)

Скільки разом? (8)

Домалюйте в рядочок стільки кругів, щоб всіх фігур було 10.

Скільки кругів домалювали? (2)

Молодці! Дякую.

VІ. Підсумок уроку.

Наша подорож добігла кінця. Давайте повторимо, що ми вивчали на уроці?

-  Склад якого числа вивчили? (10)

-  Число 10 записується за допомогою цифр? (1 і 0)

-  10 складається: …

 

 

 

 24.11 Математика

Тема:Число 10. Порівняння кількості об'єктів. Написання числа 10.

          

- Давайте згадаємо , з яким числом ми ознайомилися на минулому уроці?

1. Усний рахунок

-  Порахуйте від 1 до 10.

-  Назвіть числа у зворотному порядку.

-  Яке число передує числу 3, 6, 9?

-  Яке число стоїть між числами 2 і 4?

-  Назвіть сусідів числа 6,  8, 4.

-  Як утворити числа 4, 7, 10 від попереднього ?

-  Яке магічне число об’єднує казки про Білосніжку, про Вовка і козенят та слово сім’я.

- Викладіть 10 кружечків. Переміщуючи кружечки зліва направо, дослідіть склад числа 10.

1.Віршовані задачки

 Ой, у Лиски, Лиски

Гарний двір

Та чотири доньки

На вибір.

Ще й один синок.

Скільки всіх діток?      (4+1=5)

2. На яворі високім

Телесик сидить

Зграй гусей диких

До нього летить.

Троє попереду

Та позаду 6,

Скільки в зграї ї,

Скоріш скажіть?       (3+6=9)

3. У цій казці, всім відомо,

Білосніжка і сім гномів.

Ви уважно полічіть

Й скільки їх всього скажіть    (7+1=8)

2. Розв’язати приклади

 9 – 2= _             5 + _  = 8            _  + 3 = 9              _   - 3 = 4

 _  - 1= 9           6 - _   = 3           4 -  _   = 1              5 +_   = 7

3. Знайдіть помилку.

4 = 4          4 + 3 = 7           5 + 2 = 8

3 < 1          6 + 2 = 9           7 – 2 = 4

5 > 7          3 + 2 > 5           6< 6 + 4

 

- Що нового дізнались на уроці?

- Що найбільше сподобалось?

 

22. 11 Математика

Тема: Число і цифра 10

 

Гра «Числова доріжка»

Стали числа на зарядку

Стали числа по порядку

Як солдати на парад

Вийшов натуральний ряд

 7 9 5 3 6 2 4 8 1

Поставте числа в порядку зростання.

Полічіть від 1 до 9

Прочитайте числа у зворотньому порядку.

Порахуйте парами до 8, а тепер трійками. До 9.

Назвіть числа від 3 до 7; від 9 до 5.

Назвіть число, що передує числу 4.

Назвіть число, наступне до числа 7.

Назвіть числа менші від 4.

Назвіть число, що стоїть між 5 і 3, менше від 7 і більше від 5.

Назвіть сусідів числа 3, числа 8.

Діти, а яка вам подобається більше погода сонячна чи дощова?

Розв’язування віршових задач.

 

Зайченята на городі

Морквинки  збирали.

Тут4, а там 3.

Ну-мо, порахували. (3+4=7)

 

По дорозі вовчик біг.

Ніс 5 яблук на пиріг.

4 впало, покотилось.

Скільки яблук залишилось? (6-2=4)

 

Сьогодні на уроці ми познайомимось з числом 10 та навчимось його писати.

Робота в зошиті. Написання цифри 1

1) Пояснення вчителя.

- Це двоцифрове число, бо воно складається з двох цифр 1 і 0.

Пропишемо цифру 1

— Цифра 1 складається з двох елементів — паличок, одна з яких коротша за іншу. Спочатку пишуть маленьку паличку. Починають писати її трохи вище за центр клітини і ведуть до верхнього правого кута клітини. Потім пишуть основну похилу паличку від верхнього правого кута до середини нижньої сторони клітини.

Пропишемо цифру 0.

0 (нуль) складається з одного елемента: великого лівого овалу Почнаємо писати нижче від верхнього праого кута квадрата, ведемо заоруглення ліворуч , торкаємося нижньї сторони клітинки великий овал і зєднуємо праворуч.

 Ознайомлення з числом 10

Одиниця та нуль
 Коли зустрічаються
 Десяткою стають

І дуже цим пишаються.

Пропишемо цифру 10.

 

 Каліграфічна хвилинка 10  

Кожна цифра має свій «будиночок» – клітинку, тому число 10 записують у двох клітинках.

Самостійна робота у зошиті. Порівняй числа.

9     7

6      9

9     9

10     9

5     10

Розв’язування прикладів у зошиті на знаходження невідомого числа.

- Яке число вивчили ?

- Як воно утворюється ?

- Чим відрізняється число 10 від попередніх 9-ти?

- Яка особливість запису цього числа?

- Якими цифрами позначається на письмі число 10 ? Скільки їх? Як назвати число, яке записане двома цифрами?

- Назвіть попереднє число до числа 10.

- Назвіть число наступне до числа 9.

 

 

 

-

 

 

 

22.11 Навчання грамоти (письмо)

 

Тема: Письмо рядкової літери з, складів, слів з нею.

Вправа «Долоньки»

- Покажіть свої долоньки.

- Зігніть мізинчик, якщо ви гарно виспались.

- Зігніть ще один пальчик ті дітки, хто зранку побачив хоч одну посмішку.

- Зігніть середній пальчик ті дітки, хто зранку зустрів свого друга.

- Зігніть вказівний пальчик, якщо вам приснився казковий сон.

- Покажіть, який у вас настрій. (Клас)

- Передаймо свій настрій один одному (плескаючи в долоні сусіду по колу). А зараз з’єднаємо всі свої долоньки і відчуємо тепло наших рук і сердець.

         *Поплескайте в долоні, хто хоче пограти у сніжки.

         *Потупайте ніжками, хто хоче зліпити снігову бабу.

         *Покивайте головою, хто хоче потрапити у … казку.

-          Ви вже, напевно, здогадалися, що сьогодні ми будемо вчитися писати рядкову літеру з «зе».

   

     Зима морозяна надворі,

Замети білі на землі.

      Зоріють в небі ясні зорі,

   Заснули зайчики малі.

 - Звуки на письмі позначаються буквами. Букву можна побачити, прочитати, написати. Про букву «зе» Віра Гринько склала віршик. Розкажемо його.

Збоку, знизу і згори

    схожа З на цифру три.

       Є три зуби в букви «зе»,

 ними все вона гризе.

-          На що схожа друкована буква «зе»?

-          -     А зараз ми будемо дослідниками, я запрошую вас до дослідницької лабораторії і разом з Вовчиком  та Колобком будемо досліджувати рукописну літеру «зе»

-          -   Скажіть з яких елементів вона складається? (З двох правих півовалів, тільки у рукописної букви другий елемент переходить у петлю)

 -   На які вже вивчені рукописні  літери схожа буква «зе»? У яких буквах зустрічається елемент петля? («У», «Д»)

 Написання букви.

 - Пригадайте правильну поставу під час письма: чи правильно сидите, чи рівна спинка, чи стоять ноги на підлозі.

Якщо сядемо красиво,

То напишемо на диво:

      Чисто, рівно, на відмінно.

Перегляд відео:

 

https://www.youtube.com/watch?v

 -Яку букву вчилися писати?

-          Назвіть слова з цією буквою.

-          Як ви думаєте, чи багато завдань ми виконали сьогодні? Чому?

-          Кому сподобався урок? Що сподобалося?

 

22.11 ЯДС

Тема: «Права дитини.»

         Ти знаєш, що ти – людина?

         Ти знаєш про це,чи ні?

         Усмішка твоя - єдина.

         Очі твої – одні.

-Діти, ви говорите по-різному, кожен має свою родину, свою домівку, свою долю, свій характер, маєте різних друзів. Через те, що ви такі різні інколи виникають суперечки. Але ви завжди повинні пам’ятати, що ніколи не можна ображати людину, не можна принижувати людську гідність. Тому люди живуть, дотримуючись певних правил. Без правил життя було б просто не можливе. Існує чимало правил: правила у сім'ї, у школі, у грі, в житті.

 Навколо нас – дуже багато правил. І серед них є такі, які зобов’язані виконувати всі люди. Найголовніші правила називають Закон.

 

          Ми маємо право – говорить закон –

          На добрий спочинок, на втіхи та сон.

          Бо що за дитинство без ігор веселих,

          Без яблук, гостинців і без каруселі.

         (Це право дітей на відпочинок.)

       

          Дзвенить дзвінок веселий,

         Дітей скликає в клас.

         Відкриті двері школи

         Тепер завжди для нас.

       У школі всіх навчають і писати, і читати,і співати, і малювати і рахувати.

       (Дитина має право на освіту.)

 

            Добрий лікар Айболить.

            Він питає: «  Що болить?»

            Усіх діток він лікує,

            Щастя, радість їм дарує. 

(Діти мають право на охорону здоров’я.)

 

Діти мають право на повноцінне харчування.

Діти мають право на інформацію.

Мають право на розвиток творчих здібностей.

Маєте право брати участь у різних конкурсах.

  Діти мають право сповідувати будь-яку релігію або не сповідувати жодної.

 Дитина має право на життя. А ще – на батьківське піклування. 

 

Повідомлення 1. Вельмишановні діти! Допоможіть!

                        Вовк хоче з'їсти моїх козенят! 

              (Кізонька – мати, «Вовк і 7 козенят», - право на життя

 

Повідомлення 2. Мудрим школярам! Рятуйте!

                         П'єро та Мальвіну ображає Карабас  Барабас.

     ( Буратіно. «Золотий ключик», - жорстоке ставлення, насильство)

 

Повідомлення 3.  Я зайчисько, я маленький, хатку мав собі гарненьку, та  

                         прийшла коза рогата, і нема у мене хати.

                        Ой, хутчіш допоможіть, мої права ви розкажіть.

              ( «Коза-дереза», право на родинну оселю)

 

Повідомлення 4. Роботи багато!

                          Не встигну ніяк!

                          Та й що одягну я!

                          Це ж свято! Це бал!

                          А, може, мені допоможете ви

                          Так хочу сьогодні на бал я піти.

   ( «Попелюшка», - на відпочинок, на дозвілля, на свободу і особисте життя, на свободу думки і слова, на володіння і користування своєю власністю)

  

Повідомлення 5.Діти! Прошу у вас я допомоги! Як бути?

                            Що робити? Не всилі я уже терпіть.

                            Гидким мене всі називають, всі ображають

                            та щипають.

               («Гидке-каченя», - право на гідність, повагу.)

 

Повідомлення 6.Благаю у вас я допомоги! Сиджу на дереві старому.

                           А зла Змія Яга його вже майже догриза.

                           Як не поможите мені,

                             мене засмажать у печі.

                («Івасик-Телесик»,- право на життя.)

 

Повідомлення 7.   Любі друзі! Поможіть!

                             Дід з бабою спалили моє гніздечко!

                               Як мені бути?

           ( «Кривенька-качечка», - право на особисті речі, на життя)

 

Повідомлення 8. « Діти, мене відвезли від бабусі і названої сестри в льодове царство. Мені холодно, я хочу додому.»

(«Снігова королева», - право на вільне пересування.)

 

Діти, а в яких ще казках були порушені права казкових героїв?

 

11. 10 Навчання грамоти
Тема: Звук и. Буква и. Встановлення відповідності між малюнками і звуковими схемами слів.
Робота з дитячою книжкою.
— Сьогодні на уроці ми будемо вивчати новий звук. Але який саме, ви дізнаєтесь, коли
переглянете це навчальне відео.
- А тепер послухайте вірш:
И — ця літера проста!
Зліва дивиться вона.
— И! — дивується сама,—
Я у дружбі з усіма,—
Хоч я слів не починаю,
Гарно мовлюсь і лунаю!
IV. Вивчення нового матеріалу
— Діти, до нас ЛисичкаВона прийшла з проханням — допомогти їй вивчити звук [и] і літеру
и,бо , коли проходили цю тему у Лісовій школі, вона хворіла. Допоможемо?
1 Ознайомлення з буквою и
— Звук [и] позначається на письмі буквою и. Розгляньте друковану букву. Подивіться, де «живе»
ця буква в алфавіті.
Ніякі слова у нашій мові
Не починаються з літери и.
Але в кінці та в середині слова
Ніяк не справимось без неї ми.
Чистомовка
И – и –и — стало зимно восени.
Ди-ди-ди — вже задули в нас вітри.
Ить-ить-ить — білочка в дупло спішить..
Ни-ни-ни — сушить жолуді й гриби.
Скоромовка
Край узлісся на осичці – 
Листя шелестіло, 
Лисенятам і лисичці – 
Стежинку золотило. 
 — Про кого ця скоромовка?
— Зробіть звуко-складовий аналіз слова лисичка.
Назвіть звук, який повторюється? Що це за звук?
— Розгляньте малюнки у Букварику. Літера и тримає у руках що ? ( Гриб) З цеглинок
складіть звукову схему слова ( --о-).
- А в кошику що ?
— Підберіть до звукових схем відповідні малюнки. (Кубики, лимони,книжки, рибки)
3 Розвиток мовлення. Ознайомлення з багатозначними словами
— Діти, подивіться на малюнки у Букварику на с. 44. Що зображено на цих малюнках?
(Санки, листок, равлик, котики,шорти). Давайте з’ясуємо в яких словах буква и стоїть всередині,
а в яких – у кінці?
Гра «Що зайве?»
Учні називають предмет, у назві якого немає звука [и].
1)

(Лисички, заєць, листок. Зайвий малюнок — заєць.)
2)
(Єнот, шишка, нитки. Зайвий малюнок — єнот.)
3)
(Кавун, вишні, лимони. Зайвий малюнок — кавун.)
Гра «Упіймай букву и»
VI. Підсумок уроку
— З якою буквою ви сьогодні познайомились?
— Який звук вона позначає?
— Що цікавого дізналися на уроці?
— Лисичка дуже дякує вам, що навчили її читати цю літеру. І в знак подяки запрошує вас до себе
в гості.


12. 10 Навчання грамоти
Тема: звук [і], позначення його буквами &quot;І, і&quot;. Утворення складів із твердими та
м&#39;якими приголосними. Мовні дослідження: буква &quot;і&quot; як окреме слово.
- Нa які гpупи пoділяються звуки? (Гoлoсні, пpигoлoсні)
- Гoлoсні звуки утвopюються зa дoпoмoгoю….
- Пpигoлoсні звуки утвopюються зa дoпoмoгoю…
- Чим відpізняється буквa від звуку? (Звук ми вимoвляємo і чуємo, a букву
бaчимo,читaємo і пишемo ).
- A тепеp пoвтopимo всі вивчені букви.
Робота над загадкою. Вилучення звуку [і]
- Наша бджілка - трудівниця.
Їй на місці не сидиться.
Якщо букви буде знати -
Зможе мед нам дарувати.
- Знову до нас завітала сама працьовита бджілка і принесла нам нову загадку.
Насушили винограду
І тепер вживають радо.
В тісто й кашу додають,
Іноді і так жують. (Ізюм)
- Поділіть це слово на склади. Який склад є наголошеним? Назвіть перший
склад, скільки в ньому звуків? Назвіть другий склад, скільки в ньому звуків?
- Який перший звук у цьому слові?
- Коли вимовляємо звук [і], губи розкриті у посмішці, кінчик язика впирається у
нижні зуби, повітря проходить через рот.
- Вимовте цей звук за мною. Чи є перешкоди у вимові? До якої групи належить
цей звук? Чому він голосний?
Гра &quot;Хто почує слова зі звуком [і]&quot;
Ігор маленький злякався індика
І на подвір’ї за хвірткою зник.
Іра гукнула: «Ця курка велика —
Це ж белькотун-забіяка індик!»

- Ви прослухали вірш. Хто запам&#39;ятав слова зі звуком [і]? Назвіть їх. (Ігор,
індик, подвір&#39;я, і, хвіртка, Іра, забіяка)
Мов кілочок, буква і
З шапкою на голові...
Чи не шапка то, а крапка,
У малої букви і?
А велика личко мила,
Певно, шапку загубила.
Отакі вони чудні
Дві сестриці — букви Іі.
С. Жупанин
Читання променевої таблиці складів, слів з буквою &quot;і&quot;.
Робота в групах. Складання речень
- Складіть за малюнками речення. Що ви можете сказати про букву &quot;і&quot;? (Буква
&quot;і&quot; виступає в реченні в ролі окремого слова.)
Гра &quot;Де у слові звук?&quot;
- Роздивіться картинки, які є на сторінці Букваря. Назвіть ці предмети і скажіть,
де у словах звук [і]: на початку, всередині чи в кінці?
1 грань: зображення букви &quot;і&quot;.
- Назвіть цю букву.
2 грань: зображення великої і малої букви &quot;І, і&quot;.
- Порівняйте велику букву &quot;І&quot; та маленьку &quot;і&quot;. Чим вони відрізняються?
3 грань: зображення букви &quot;І&quot; та свічки.
- Які ще предмети схожі на букву &quot;і&quot;? Назвіть їх.
4 грань: зображення схеми речення з маленьким словом &quot;і&quot;.
- Давайте пригадаємо речення, в якому &quot;і&quot; буде виступати в ролі окремого
слова. Спробуйте придумати своє речення з маленьким словом &quot;і&quot;.
- Продовжте речення:
- Я знаю ...
- Я навчився (навчилася) ...
- Хочу дізнатися


13. 10. Математика:
Тема: Додаємо і віднімаємо на числовому промені
Назвіть попереднє число до числа 8 (3, 5...). Як отримати попереднє число?
Яке число отримаємо, якщо від 7 віднімемо 1? [Попереднє число 6.]
Назвіть наступне число до числа 4 (7, 9...). Як отримати наступне число?
Яке число отримаємо, якщо до 3 додамо 1? [Наступне число 4.]
Назвіть «сусідів» числа 6. [Попереднє число 5, наступне число 7.] Як отримати число 6
із попереднього до нього числа? [До 5 додати 1.] Як отримати число 6 із наступного?
[Від 7 відняти 1.]
Назвіть числа, які менші ніж 5. За якою ознакою ви «впізнали» ці числа? [1, 2, 3, 4. Ці
числа на числовому промені розташовані зліва від числа 5.]
Назвіть числа, які більші ніж 8. За якою ознакою ви «впізнали» ці числа? [9, 10... Ці
числа розташовані на числовому промені справа від числа 8.]
Назвіть числа, які більші за 2, але менші ніж 8. [3, 4, 5, 6, 7.]
Які арифметичні дії ви знаєте? Що означає додати? відняти?
Коли об’єднуємо, стає більше чи менше? А коли вилучаємо?
- Пропонуємо учням полічити про себе числа від 1 до 10 і відновити в зошиті перший
числовий ряд. Далі пропонуємо полічити від 10 до 1 і відновити другий числовий ряд.
- Пригадайте, як отримати наступне число до даного. [Слід додати 1.] Яке число
отримаємо, якщо до 2 додамо 1? [Наступне число — 3.] Отже, щоб додати 1, треба
зробити один «крок» уперед на числовому промені...
- Як отримати попереднє число до даного? [Слід відняти 1.] Яке число отримаємо,
якщо віднімемо 1? [Попереднє число — 2.] Отже, щоб відняти число 1, треба зробити
один «крок» назад на числовому промені...
- Розгляньте, як додали і відняли число 2, користуючись числовим променем. З яких
двох чисел складається число 2? [2 — це 1 і ще 1.] Розгляньте креслення ліворуч. Як
додали число 2? [Додали 1 і ще 1; зробили спочатку один «крок» уперед, потім ще
один.] Розгляньте креслення праворуч. Чим воно відрізняється від попереднього?
[Щоб додати 2, зробили відразу один великий «крок» уперед.] Поясніть, як складено
вирази. Знайдіть їх значення. Що можна сказати про одержані результати? [Вони
однакові.] Отже, можна крокувати або одиничними «кроками», або зробити відразу
великий «крок»!


Фізична культура відео: https://www.youtube.com/watch?v=DeKliLsY1kc








 

Комментариев нет:

Отправить комментарий