Класний керівник - Лопатюк Любов Сергіївна
Розклад уроків
|
|
Предмети |
Понеділок |
1 |
Заруб.література |
2 |
Укр. мова |
|
3 |
Алгебра |
|
4 |
Геометрія | |
5 |
Укр.література |
|
6 |
Інформатика |
|
7 |
||
Вівторок |
1 |
Англійська мова |
2 |
Фізична культура | |
3 |
Хімія |
|
4 |
Біологія |
|
5 |
Мистецтво |
|
6 |
Історія України |
|
7 |
Інформатика |
|
Середа |
1 |
Хімія |
2 |
Укр. мова |
|
3 |
Фізика | |
4 |
Англійська мова | |
5 |
ФІзична культура |
|
6 |
|
|
7 |
|
|
Четвер |
1 |
Геометрія |
2 |
Біологія |
|
3 |
Фізика |
|
4 |
Алгебра | |
5 |
Географія |
|
6 |
Всесвітня історія |
|
7 |
Інформатика |
|
П’ятниця |
1 |
Фізична культура |
2 |
Зарубіжна література |
|
3 |
Англійська мова | |
4 |
Історія України | |
5 |
Укр. література | |
6 | Основи здоров`я | |
7 |
|
Українська мова - Береза І.Г.
Українська література Перекальчук Н.П. - - http://perekalchuk.blogspot.com/
Математика - Гронська О.В. - https://gronska1965.blogspot.com/
Англ. мова - Бевзюк С.А.
Хімія і біологія - Степаненко І.В. - http://himija12.blogspot.com/
Географія - Грибінник О.В. -https://blogteacherolga.blogspot.com/
Фізика та основи здоров*я - Камінська М.В. - https://fizukaschool2.blogspot.com/
Мистецтво - Боруцька О.О. - https://borutskamusic.blogspot.com
Інформатика - Юрченко Т.М. - https://dust21-22.blogspot.
Історія і правознавство - Семко Н.Г. - https://semkoistorya.blogspot.com/
Фізичне виховання - Лопатюк Л.С. -https://lopatuklubov.blogspot.
Зарубіжна література - Мєх Н.О. - natamieh.blogspot.com
Технології - https://drive.google.com/
Анлійська мова
23 листопад
8 -б клас
Тема уроку:Школа
та школярі.
1 ст.73 в.1 прочитай
думки дітей про школу, згадай свій досвід,
поділися
враженнями ( усно)
2 ст.74 в.2 склади
усно 7- 8 речень обговори цікаві та нудні предмети в школі.
3 ст.75 в.3 дай
відповіді на запитання (усно)
4 ст.75 в 4 згадай
чим оснащені кабінетм в твоїй школі ,
чи зручно в них
виконувати практичні та лабораторні роботи ,запиши 5-6 рень.
5 Д/З ст.77 в.7
дай відповіді на запитання ,
внеси пропозиції
щодо покращення роботи школи.
24 листопада
Тема уроку: Школи
та школярі.
1 ст.77 в.1
напиши листа другові , опиши предмети,
які ти вивчаєш в
школі, використай слова з таблички.
2 ст.77 в.2 уяви
,що тобі щось не подобається в твоїй школі,
внеси пропозиції про покращення , запиши у
зошит.
Зверни увагу на
запропонований зразок.
3Д/З ст.78 в3 напиши
про свій цікавий досвід навчання в школі,
згадай самий
пам'ятний день (8-9речень)зверни увагу на план, слідуй йому.
26 листопада
Тема уроку: Ви
гарна команда?
1ст 79 в.1
подивись на прикметники, знайди ті,які ти не знаєш,
запиши в словник
з перекладом та вивчи.
2ст.79 в.2 використай
слова в1 та склади речення , запиши у зошит.
3 ст.80 в.3
прочитай речення та доповни словами з таблички , запиши у зошит.
4 Д/З ст.80 в.4 запиши
слова вправи 1 та 3 у дві колонки вивчи їх напам'ть.
Українська мова
24 листопада 2021 р.
Тема. Прикладка як різновид означення. Написання
через дефіс непоширених прикладок. Прикладки, що беруться в лапки.
Опрацюйте теоретичний
матеріал:
Прикладка
– означення, виражене іменником, що стоїть у тому самому
числі та відмінку, що і означуване слово з яким вживається в реченні
(пригадайте правило про узгоджене означення, ми також про це говорили)!
Наприклад: Місто
Гайворон
– це моє рідне місто.
Місто – підмет (означуване слово); Гайворон –
прикладка (означення, що виражене іменником і безпосередньо вказує на ознаку
означуваного слова - місто).
Якщо змінити за відмінками:
Р.в. міста Гайворона;
Д.в. місту Гайворону;
О.в. мітом Гайвороном (змінюються обидва слова).
Яке питання можна
поставити до означуваного слова? - яке?
Зверніть увагу!
Прикладки можуть узгоджуватися з підпорядковуючим
словом у відмінку, але це відбувається не завжди. Назви гір, планет, озер,
островів, підприємств, кораблів, журналів, художніх творів та ін. зберігають
форму називного відмінка.
Прикладка вказує на ознаку предмета та водночас ще й
дає іншу назву означуваному слову.
Прикладка
може мати таке значення:
професія
– тракторист Степан;
рід
занять – студентка Іванна;
національність
– українка Марія;
назва
твору – вірш "Заповіт";
назва
закладу, установи – магазин "Аврора";
назва
населеного пункту – місто Гайворон;
назва
річки, озера, гори та ін. – річка Південний Буг.
Зверніть увагу:
Коли поруч вжито два іменники, що є загальною і
власною назвою, то прикладкою буде власна назва: місто Гайворон.
Але, якщо вживаються імена людей, то ім’я – означуване
слово, а загальна назва, що вживається з ним – прикладка: учитель Франко.
Написання прикладок
↓ ↓
з дефісом
окремо
Якщо спочатку йде загальна
назва, а потім власна, то прикладка пишеться окремо,
а якщо навпаки - то через дефіс.
Приклад: Ріка Південний Буг,
Південний Буг-ріка, гора Еверест, Еверест-гора. Якщо близька до
прикметника прикладка стоїть перед означуваним словом, то
пишемо окремо, а якщо навпаки - то через дефіс.
Пишемо через дефіс або окремо
Якщо спочатку
йде родове (ширше), а потім видове (вужче)
поняття, то прикладки пишемо окремо, а якщо навпаки — то
через дефіс.
Приклад:
Риба карась,
карась-риба, гриб мухомор, мухомор-гриб.
Через дефіс пишемо прикладки,
якщо означальний іменник входить до складу терміна.
Приклад:
Гриб-паразит, жук-короїд, заєць-русак, заєць-біляк,
льон-довгунець, льон-кучерявець, льон-сирець.
Якщо спочатку йде загальна назва,
а потім власна, то прикладка пишеться окремо,
а якщо навпаки - то через дефіс.
Приклад:
Ріка Дунай, Дунай-ріка,
гора Еверест, Еверест-гора.
Якщо близька до прикметника прикладка стоїть
перед означуваним словом, то пишемо окремо, а якщо навпаки - то
через дефіс.
Приклад:
Хвалько (хвалькуватий)
Павло, Павло-хвалько, нечема (нечемний) сусід, сусід-нечема.
Пишемо через дефіс,
якщо означуваний і означальний іменники
можуть мінятися місцями, але означальну роль виконує другий іменник
(він характеризує предмет чи особу за віком, фахом, національністю,
заняттям).
Приклад:
Дівчина-вірменка і вірменка-дівчина,
учитель-фізик і фізик-учитель, поет-початківець і початківець-поет.
Якщо прикладкою є
загальноприйняті в побуті назви людей, то вона пишеться
без дефіса: добродій Степан, добродій лікар,
пан професор.
Зверніть
увагу!
Прикладка може вводитися в речення за допомогою
слова як. У такому випадку вона відповідає на запитання у
ролі кого?
Вишиванка як символ України відома далеко за її межами (вишиванка
відома в ролі кого? символа України).
Уникайте суржикової конструкції "у якості когось"!!!
Правильно: Липа корисна як лікарська рослина.
Неправильно: Липа корисна в
якості лікарської рослини.
Пишемо в
лапках
Назви газет, журналів,
установ, творів мистецтва, продуктів пишемо з великої літери і в
лапках.
Приклад:
Журнал
"Дивослово", завод "Арсенал", ресторан "Щастя",
оповідання "Федько-халамидник", торт "Київський".
Прикладки, що приєднуються словами імені, на
ім'я, пам'яті, у лапки не беремо: Львівський національний
університет імені І.Франка.
Виконайте письмово:
Знайдіть у реченнях прикладки. Від яких слів вони
залежать? Поставте до них запитання. Визначте прикладки поширені й непоширені,
узгоджені та неузгоджені.
1. Готель "Європа" цікавив художника,
мабуть, не менше, ніж самого старшину. 2. Курсант міг би бути і
механіком-водієм, і кулеметником-радистом. 3. В уяві майнули обличчя школярів-однокласників.
4. Дверці шоферської кабіни відчинилися і звідти випурхнула вона, Марина
Павлихіна, молодший лейтенант медслужби, наш новий фельдшер. 5. Вірш "Заповіт"
Т. Г. Шевченко написав 1845 року. 6.
Україно пісне, Квітко моя, Україно. (М. Рильський)
Домашнє завдання:
Опрацюйте конспект уроку, запишіть основні відомості
до зошита з правил, виконайте різнорівневі завдання.
(обираєте
завдання лише одного рівня)
Завдання
І рівня
Доберіть до
іменників Гайворон, хлопчик, повість,
пароплав, журнал прикладки і складіть з ними речення.
Завдання
II рівня
Побудуйте речення так, щоб наведені імена та по
батькові були прикладками.
Франко
Іван Якович, Лариса Петрівна Косач, Островський Олександр Миколайович, Іван
Іванович Іванов, Рильський Максим Тадейович.
Завдання
III рівня
Побудуйте речення так, щоб наведені вище імена та по
батькові були прикладками до прізвища.
Завдання
IV рівня
Побудуйте речення так, щоб наведені вище імена та по
батькові були прикладками до прізвища,
потім перебудуйте речення з тим, щоб прізвища
стали прикладкою.
(додатково
лише для бажаючих)
Словниковий
диктант
Відповідь/репліка, село/Наталине, Дніпро/ріка,
голуб/вертун, шапка/кубанка, драма/феєрія, Лисичка/сестричка, жук/носоріг,
газета/літературна україна, твір/опис, готель/київ,
бібліотека/імені/чижевського, цукерки/Вечірній Київ, громадяни/виборці,
холодильник/атлант, вечір пам'яті/В. Висоцького, альманах/русалка Дністрова.
22.11.2021 р.
Українська мова
Тема. Означення. Узгоджене та неузгоджене означення
Означення - другорядний член речення, який називає ознаку предмета і
відповідає на запитання який? яка? яке? які? чий? чия? чиє? чиї? котрий? котра? котре?
котрі? скількох?
Означення підкреслюємо хвилястою лінією.
Приклади:
Сонячний (який?) день зігрівав мою (чию?) душу.
Золоті (які?) сережки виблискували неймовірним
(яким?) сяйвом.
Означення
(за будовою)
↓ ↓
поширені непоширені
‖
‖
виражені одним словом виражені прикметниковим або
дієприкметниковим зворотом
:
:
Казкові сни наснились мені. Мені приснився сон, повний
несподіваних пригод.
Означення залежить від члена речення, вираженого іменником,
-
підмета: Сосновий бір надихав на працю.
додатка: Сосновий бір надихав на творчу працю.
обставини: Сосновий бір надихав на працю ще з ранньої
весни.
Може також залежати
від складеного іменного присудка.
Іван - славний джигіт!
Зверніть увагу!
Якщо прикметник або дієприкметник стоїть перед підметом,
то він є означенням.
Якщо після підмета, то - іменною частиною складеного
іменного присудка.
Означення |
Присудок |
Гостинний хазяйка зустріла нас. |
Тут хазяйка гостинна. |
Вишитий мамою рушник, чекає свята. |
Рушник вишитий мамою. |
Роль означення найчастіше виконують прикметники,
дієприкметники, займенники, іменники, рідше
— дієслова та прислівники.
Узгоджені означення стоять у тому
самому роді, числі й відмінку, що й означуване
слово. Якщо означуване слово змінює форму, то й означення
так само змінюється.
Приклад:
Вечірня зіронька зійшла.
Означуване слово зіронька
та означення вечірня мають однакові характеристики: називний відмінок, однина, жіночий рід. При зміні їх за відмінками, числами змінюються
обидва слова: веірньої зіроньки, вечірній зіроньці.
Способи
вираження узгоджених означень
прикметник |
Під ногами білий сніг. |
дієприкметник |
По нивах недожатих блукала ніч. |
дієприкметниковий зворот |
Дід куняв у кріслі, заколисаний
мушиним дзижчанням. |
числівник |
Йому нелегко було дійти до восьмого класу. |
займенник |
Під моїм вікном зацвіла калина. |
Зверніть увагу!
Кількісний
числівник виступає означенням лише
в непрямих відмінках, крім знахідного, однакового з називним.
Поєднання кількісного числівника в називному (знахідному)
відмінку з іменником виступає як один член речення - підмет або додаток.
ПОРІВНЯЙТЕ: (що?) Три
тополі росли за селом.
До (скількох?) трьох тополь
вела стежка.
Не
є узгодженими означеннями прикметники, що є фразеологічними чи
сталими синтаксичними словосполученнями (сізіфова
праця, ахіллесова п'ята, дамоклів меч, лихе око). Вони виконують
роль єдиного члена речення.
Неузгоджені означення
Неузгоджені означення виражаються іменниками, особовими
займенниками, прислівниками, інфінітивами, сполученнями слів.
Зміна
форми означуваного слова не веде до зміни форми означення.
Приклад:
Ми підійшли до
будинку з каменю.
Означуване слово будинку має
таку характеристику: родовий відмінок, однина, чоловічий рід.
Означення з каменю: непохідний прийменник + іменник чоловічого
роду у формі родового відмінка однини.
Змінимо речення: Ці будинки з
каменю з'явилися тут наприкінці ХІХ
століття.
Означуване слово будинки має форму називного
відмінка множини. А означення з каменю свою форму не змінило.
Отже, це неузгоджене означення.
Зверніть увагу!
Інколи неузгоджені означення можна
перебудувати в узгоджені:
шафа з дерева - дерев'яна шафа;
лялька сестри — сестрина лялька.
Способи вираження неузгоджених означень
іменник |
Казка на ніч не має бути страшною. |
займенник |
Подарунок для тебе ми готували усі
разом. |
прислівник |
І дороги вперед тут тобі не підкажуть. |
інфінітив |
Уміння готувати в цій родині передається від батька до сина. |
сполучення слів |
Квіти незвичних кольорів вирощують селекціонери. |
Зверніть увагу!
Слід правильно ставити запитання й
визначати синтаксичну роль іменників у таких конструкціях:
вареники → які? → з сиром;
мішок → який? →
на картоплю;
дорога → яка? →
до крамниці.
Письмове завдання: Опрацюйте теоретичний матеріал, запишіть до зошитів для правил основні
визначення з поданого конспекту.
Під час уроку спілкуємося, ставимо запитання у зручному для вас форматі.
Домашнє завдання: Опрацюйте
матеріал підручника. Виконайте за власним вибором вправу з підручника за
поданою темою.
Завдання
високого рівня: запишіть власну розповідь про свою родину, використовуючи
узгоджені та неузгоджені означення (не менше 6). Вгорі зазначте яке означення
використано та чим воно виражене.
Англійська мова
12 жовтня, 8 клас
Тема уроку:Здоровий спрсіб життя.
1 ст.42 впр.5 подивись на фото, назви види
діяльності, які там зображені
2 ст.43, прочитай розповідь Джоржа, дай
відповіді на запитання письмово, випиши нові слова у словничок
2 ст.44,дай відповіді на запитання письмово ,склади
речення про себе письмово.
4Д/З ст.44 впр.8 виконати
13 жовтня
Тема уроку:Здоровий спосіб життя .
1 ст.45 впр.1 прочитай лист, напиши подібний
про свій вільний час, і твого друга
2 ст.45,впр2 напиши власні правила здорового
способу життя , презентуй їх у класі
3 Д/З ст.45впр.Опиши канікули , про які ти
мрієш.
Географія
Дата: 13.10.2021
Клас: 8а, 8б
Тема. Політична карта світу, її елементи
Вивчення нового матеріалу
Політична карта – це географічна карта, що відображає розташування
країн, їх кордони та столиці. Політична карта віддзеркалює політико-
географічні зміни, що відбуваються в суспільстві: утворення нових незалежних
країн, об'єднання чи розділення територій вже існуючих, зміну їх столиці,
втрату чи здобуття суверенітету тощо.
Політична карта світу містить у собі інформацію про місце країни в
сучасному світі та її політико – адміністративну структуру. Однак при
детальному вивченні окремої країни інформація політичної карти світу не
завжди достатня: ми не дізнаємось, як управляється країна, від яких країн вона
залежить більше, від яких менше, як і коли вона виникла . Ці відомості нам
нададуть інші джерела інформації – текстові. Але інформацію треба розуміти, а
для цього необхідне знання певних термінів, до яких ми і звернемося на
сьогоднішньому уроці.
П’ять тисяч років тому на Землі почали з’являтися перші держави – Китай,
Індія, Вавилон, Єгипет. Сучасна політична карта світу охоплює понад 230 країн
і територій, переважна більшість з них (193) – держави.
Основними елементами політичної карти світу є територія, країна,
держава.
Територія – частина земної поверхні з природними і створеними
людиною ресурсами, що має певні просторові межі (протяжність, площу) та
географічне положення.
Країна – це територія з визначеними кордонами і населенням, яка може
бути залежною або незалежною.
Держава – незалежна (суверенна) країна з певною територією,
господарством і політичною владою. Держава – політична організація
суспільства з певною формою правління, яка визначає господарство і суспільні
структури.
Кожна держава має територію, обмежену сухопутними та морськими
кордонами, що відокремлюють одну державу від іншої. До складу державної
території входять суша з її надрами, води, а також повітряний простір, що
простягається над сушею та водами. В одну територію держави складають
внутрішні ( національні) води та територіальні, тобто води Світового океану,
прилеглі до суходолу країни в межах 12 морських миль. Існує також поняття
про 200 мильну економічну зону у якій можна вести розвідку, розробку та
збереження природних ресурсів, що знаходяться у водній товщі та морському
дні. Це морський район, що прилягає до територіальних вод країни і
поширюється на відстань до 200 морських миль від берегової лінії або ж до
межі континентального шельфу у тих місцях, де він (шельф) перевищує 200-
мильну ширину. У даний час майже всі країни світу встановили свої економічні
зони, які охоплюють загалом 40 % Світового океану.
Залежні країни і території перебувають під політичним чи військовим
контролем однієї з суверенних держав. Це: а) колонії — країни, населення яких
позбавлене державності, економічної й політичної самостійності, а економічні
ресурси контролюються владою іноземної держави; б) протекторати —
державні утворення, що делегують свої зовнішньополітичні (а іноді й
внутрішньополітичні) права суверенній державі; в) підопічні території — землі,
тимчасово передані Організацією Об'єднаних Націй під управління тієї чи
іншої держави.
Протекторати – це форма колоніальної залежності, що встановлюється
нерівноправним договором, за яким держава протектор здійснює зовнішні
відносини й вирішує інші найважливіші питання політики протекторату.
Формально в Європі протекторатами є: Монако (протектор – Франція), Сан-
Марино (протектор – Італія), Ліхтенштейн (протектор – Швейцарія).
Політична карта постійно змінюється, утворюються нові держави,
змінюється їх політичний статус, уточнюються кордони держав, змінюється їх
назва.
Невизнані держави – це держави, незалежність яких не визнається
більшістю держав світу. До них відносяться:
Абхазія (більшістю держав визнається як частина Грузії). Придністров’я
(більшістю держав визнається як частина Молдови). Тайвань (більшість держав
визнається частиною території КНР). Південна Осетія (більшістю держав
вважається територією Грузії)
У таблиці подана інформація про зміни на політичній карті протягом
багатьох століть:
Періоди формування Держави. Зміни на політичній
карті світу
І.
Стародавній(рабовласницький,
ІV тис. до н.е. – V ст. н.е.)
Виникнення перших могутніх
держав. Єгипет, Вавилон,Карфаген,
Кріт, Греція, Рим,Персія, Китай, Індія
ІІ.
Середньовічний(феодальний, V–XV
ст.)
З багатьох дрібних феодальних
держав формувалися могутні імперії,
постійно змінювались кордони.
Впливові країни того часу: Київська
Русь, Візантія, Англія, Іспанія,
Франція, Арабський халіфат та ін.
ІІІ. Новий(капіталістичний,
ХVІ ст. – початок ХХ ст.)
Відбулися великі географічні
відкриття, тривало загарбання колоній,
на політичній арені з’являються
потужні Османська, Австро-Угорська,
Російська імперії. Формується світовий
ринок і завершується поділ світу між
капіталістичними країнами. На
політичній карті 55 держав
ІV. Новітній(початок ХХ ст. –
наші часи)
1-й етап
Розпад Османської, Російської і
Австро-Угорської імперій, поява нових
держав — Австрії, Чехословаччини,
(1917–1939 рр.) Угорщини, Польщі, Фінляндії тощо. За
результатами Першої світової війни
змінилися кордони держав, що
існували, і їх колоніальних володінь:
німецькі колонії були перерозподілені
між Великою Британією, Францією,
Бельґією і Японією. Почалися
визвольні рухи в колоніальних країнах
і формування соціалістичного табору.
Утворення Радянського Союзу в 1922
р.
2-й етап
(1939 – кінець 80 р. ХХ ст.)
На початку другої світової війни
налічувалося 70 суверенних держав,
у 1947 році — 81 держава. 1948 р. —
створено державу Ізраїль. У 1949-му
з’явилися ФРН і НДР. До 1959 р.
склався світовий соціалістичний
табір: НДР, Польща,
Чехословаччина, Румунія, Угорщина,
Болгарія, Югославія, Албанія, Китай,
Північна Корея. Колоніальні системи
США, Великобританії та Франції
були зруйновані. У 60–70-ті рр.
політичну незалежність здобули
близько 100 колишніх колоній в Азії,
Африці і Латинській Америці
3-й етап
(з кінця 1980-х рр.)
Крах світової соціалістичної
системи (соціалістичний устрій досі
певною мірою зберігають Китай,
Північна Корея, В’єтнам, Куба,
Лаос). Возз’єднання НДР і ФРН,
об’єднання ЄАР і НДРЄ. Розпад
СРСР, поділ Чехословаччини на
Чехію і Словаччину, Ефіопії - на
Ефіопію і Ерітрею, Югославії - на 6
держав (Боснія і Герцеґовина,
Хорватія, Македонія, Словенія,
Сербія, Чорногорія
Коли Україна з’явилась на політичній карті світу?
Різноманітність країн сучасного світу вимагає їх класифікації, тобто
наукового розподілу на групи за певними ознаками з метою їх порівняльного
вивчення.
Державний лад будь-якої країни характеризується насамперед формою
правління. Форма правління – організація державної влади, порядок утворення
її органів та їх взаємодія з населенням.
•За формами правління країни поділяють на республіки і монархії.
Більшість держав світу є республіками, найвища влада в яких належить
виборним представницьким органам. Залежно від співвідношення повноважень
президента і парламенту республіки бувають президентські, парламентські та
мішані. Останні, у свою чергу, бувають парламентсько-президентські та
президентсько-парламентські.
1)Президентська республіка - президент обирається всенародним
голосуванням; він очолює уряд країни. Типовим прикладом такої республіки є
США. Президентські республіки особливо характерні для країн Південної
Америки та Африки.
2) Парламентська республіка - президента обирає парламент або за його
участю; він виконує лише представницькі функції; уряд не підзвітний
президенту взагалі. Прикладом парламентської республіки є Німеччина.
3) Президенсько-парламентська республіка - президент обирається
шляхом всенародного голосування; уряд підзвітний йому, але президент не є
членом уряду. Типовим прикладом такої республіки може стати Франція.
4)Парламентсько-президентська республіка - президент обирається шляхом
всенародного голосування, але уряд підзвітний в основному парламенту
(президенту - лише з окремих питань); президент виконує лише
представницькі та контролюючі функції. Прикладом такої республіки є
Польща.
Монархій в світі лишилося тільки 29. У них верховна влада зосереджена в
руках однієї особи і, як правило, успадковується. Монархії бувають
конституційними (Велика Британія, Іспанія, Норвегія, Японія, Марокко) і
абсолютними (Саудівська Аравія, Кувейт, ОАЕ, Бруней). Якщо глава церкви і
глава держави одна особа, монархію називають теократичною (Ватикан).
З метою поліпшення умов управління країнами їх поділяють на менші
частини, наприклад провінції, республіки, області. Залежно від особливос-тей
адміністративно-територіального поділу сучасні країни світу є або
унітарними (Польща, Румунія, Франція, Угорщина, Словаччина, Японія,
Єгипет) або федеративними. (наприклад США, Канада, Німеччина, Індія,
Бразилія, Австралія).
Домашнє завдання:
1. Прочитати параграф відповідно до теми
2. Гра «Вірю, не вірю»( письмово дати відповідь)
1. Країна завжди є державою.
2. Держава – це незалежна країна.
3. Чим більша держава за площею, тим більше в ній проживає населення.
4. У конституційних монархіях законодавча влада належить парламенту.
5. У світі існують абсолютні монархії.
6. Ватикан – це теократична монархія.
7. Україна – унітарна держава.
Комментариев нет:
Отправить комментарий